Hvis du ønsker at tilføje alle medlemmer af en bestemt afdeling eller hele dit firma på en gang, skal du benytte dig af distributions lister/grupper i dit Office 365 setup. I eksemplet her tager vi udgangspunkt i ServicePoint's demomiljø. Sørg for at logge ind i din administration til O365 via portal.office.com og vælg Grupper.
Her kan du se dine Grupper oprette nye eller vedligeholde dem, som allerede er oprettet.
Når du har de grupper du skal bruge vender du tilbage til din Skype for Business klient. |
(Klik for større billede) |
Følg nu videoen her til højre, for at tilføje gruppen til dine kontakter i Skype klienten. |
|
Bemærk at når du laver ændringer i din gruppe kan der gå op til en time før det slår igennem i Skype, da denne kun tjekker ca. 1 gang i timen. |
Skype for Business
Remote Support
Kom i gang med Fjernskrivebord
Ofte stillede Citrix-spørgsmål
Opsætning af E-mail
ServicePoint Cloud Drive Services
ServicePoint NAV Services
ServicePoint Remote Desktop Services
ServicePoint Office 365 Services